طرح ها و خدمات پشتیبانی

سازمان خدمات پس از فروش شرکت صنعت رایان پارس به عنوان یکی از بازوهای قدرتمند شرکت، نقشی بسیار کلیدی در برآورده نمودن خواسته های مشتریان در زمینه خدمات نصب و تعمیر دستگاه های فروخته شده به مشتریان دارد. که در نهایت فعالیت های این سازمان تأثیر مستقیم در نام آور شدن شرکت داشته و خواهد داشت.

این سازمان در سراسر ایران با نمایندگی های رسمی خود که بصورتی کاملاً سیستمی انتخاب و ارزیابی می شوند، خدمات و محصولات خود از جمله محصولات یو پی اس ، باتری و کابینت باتری را در سریعترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می نمایند.

یکی از اهداف مهم سازمان خدمات پس از فروش صنعت رایان پارس، کم کردن زمان سرویس دهی به مشتریان در راستای بالا بردن رضایت آنها می باشد. به منظور دستیابی به این هدف راهکارهای مختلفی ترسیم و انجام گردیده است که مهمترین آنها عبارتند از:

۱- اولویت در تعمیر

۲- نصب دستگاه جایگزین

۳- سرویس و نگهداری دستگاه در زمان های منظم

۴- عدم پرداخت هزینه توسط مشتری در هر درخواست

۵- ثبت تمامی اطلاعات دستگاهها در دوره های مختلف

همچنین با توجه به گستردگی بازار فروش محصولات شرکت و به تبع آن گسترش سازمان خدمات پس از فروش، زیر مجموعه های مختلفی در این سازمان شکل گرفته و امور مختلفی در آنها در حال انجام است که شرح تعدادی از آنها عبارتست از:


 برگزاری دوره های آموزشی جهت نمایندگان خدمات پس از فروش:

به منظور به روز نمودن دانش فنی و اطلاعات نمایندگان خدمات در سراسر ایران، دوره های آموزشی سالانه برنامه ریزی و اجرا می شود.


تعدادی از این دوره های آموزشی عبارتست از:

الف) دوره آموزشی آشنایی با محصولات صنعت رایان پارس طریقه نصب و راه اندازی به مدت یک روز
ب) دوره مقدماتی عیب یابی UPS به مدت سه روز
ج) دوره آموزشی تعمیرات تخصصی UPS به مدت یک هفته
د) دوره آموزشی تعمیرات تخصصی استابلایزر و اینورتر به مدت یک هفته

 

ارزیابی دوره ای نمایندگان:

کلیه نمایندگان خدمات پس از فروش و فعالیت های آنان در دوره های زمانی یک ساله توسط تیم ارزیابی سازمان خدمات و بر طبق چک لیست های مربوطه مورد پایش و اندازه گیری قرار می گیرند.
البته انتخاب نمایندگان خدمات نیز مطابق روش های مشخص و معیارهای تعریف شده، انجام می پذیرد تا بهترین موسسأت با بهترین نفرات و امکانات انتخاب شوند.

 

نظر سنجی از مشتریان نمایندگی ها:

با توجه به سیستم ارتباطی قوی شرکت با نمایندگان خدمات و به روز بودن اطلاعات مشتریان نمایندگی ها در نرم افزار CRM  سازمان خدمات، دریافت نظرات و نظر سنجی از مشتریان نمایندگی ها بطور مستمر و مطابق فرمهای مربوطه و بصورتی سیستماتیک انجام می پذیرد. نتایج این بررسی ها توسط تیم مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه مورد نیاز جهت بالا بردن عدد رضایت مشتریان انجام می پذیرد.

 

عقد قراردادهای نگهداری و سرویس دوره ای:

با توجه به گسترش بازارهای شرکت در سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی (ادارات دولتی ، بانک ها و…) لزوم نگهداری و سرویس های دوره ای نزد این ارگانها اهمیت ویژه ای یافته است. به همین دلیل از چند سال گذشته واحدی در سازمان خدمات پس از فروش صنعت رایان پارس با نام امور قراردادها شکل گرفته است که مسئولیت عقد قرارداد و انجام امور مربوط به قراردادهای نگهداری و سرویس را بر عهده دارد، ما با این روش سعی بر این داریم خیال شما را از خرید یو پی اس ،باتری و دیگر محصولات راحت کنیم.


برگزاری سمینارهای عمومی و تخصصی:

یکی از مواردی که شرکت صنعت رایان پارس به طور مستمر در استانهای مختلف ایران و بنا به درخواست متقاضیان برگزار می نماید، سمینارهای عمومی و تخصصی (آشنایی با UPS و تکنولوژیهای آن، آشنایی با محصولات باتری  صنعت رایان پارس و کاربردهای آن و…) می باشد.

فروش انواع محصولات یو پی اس ups

باتری یو پی اس

یو پی اس های تکفاز و سه فاز تا ظرفیت 10 کیلو ولت آمپر

باتری سیلد اسید صنعت و هیتاکو

باتری

باتری های سیلداسید 4.5 تا 200 آمپرساعت با کیفیت و طول عمر بالا​

کابینت باتری

کابینت باتری

فروش انواع کابینت های باتری در سایزهای استاندارد و سفارشی